söndag, april 08, 2012

musikutmaning dag29



Dag 29: Bästa låten på radio just nu.

Som ni har förstått är musikfestivalen inget för mig. Jag verkligen avskyr detta jippo och musiken är ju verkligen inte den musik jag lyssnar på och gillar.
Så döm av min förvåning när Lina skjutsade hem mig och barnen för någon vecka sedan och denna låten spelades på radion. Jag diggade med och sa att wow denna är inte dum den..
Lina tittar på mig och ser väldigt nöjd ut, jahaa ja nu passar det liksom tänkte hon säkert och var snabb med att informera mig om att det var vinnarlåten...
Jahapp där satt jag med svansen mellan benen hahaa

Jag lyssnar ju inte på radio så mycket så därför väljer jag denna för den är inte helt dum... trots att den var med i pestivalen.. och när jag lyssnar på radio vill jag ju ha något som man kan sjunga med i snabbt och lätt.



utmaningen hittar du här hos Liw.

1 kommentar:

en chic mammas bekännelser sa...

hej, jag håller på med en studie kring diskussionerna om att ta bort lustgasen, eftersom du är mamma så har du gått igenom en förlossning och kanske använde du mycket lustgas, hur skulle du reagera om du inte längre fick möjlighet till lustgasen !

ha en fin kväll kram !