onsdag, april 04, 2012

en plan.

Jag tog en morgonpromenad i skogen idag, yes jag hade en plan. Att plocka med lite påskris hem, men när man är gift med en naturvårdsarbetare eller som jag säger.. skogshuggare.. så är jag ju medveten om att man inte får gå ut och klippa lite hejvilt i skogen. Så det blev till att gå bort till högen där de slängt en massa ris efter att ha rensat i skogen.

När Astrid kommer hem från förskolan ska vi sätta i fjädrarna vi köpte häromdagen.


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Esbe sa...

Nu känner jag hur rätt jag gjorde idag när jag plockade videkvisten från marken som någon annan hade plockat och kastat och sedan gjorde ett litet ris av fina kvistar från en hög som jag hittade i ett hörn av mitt promenadstråk.

Visst har dagen varit underbar?! =)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Här hemma klipper jag hejvilt i våra tråd som ska huggas bort i vår ;)
Kram

Lina sa...

Jag gick bort till syrran och nallade :)