tisdag, april 03, 2012

en härlig dag.

tillslut blev det förmiddagsfika.

jag gjorde scones och det var inte så dumt.

det blev soffhäng efteråt.
vi snackade en massa som inte hade med barn, blöjor eller bajs att göra.
härligt när man hinner med det också.

emelie, agathon, cia och alfred.
gos med agathon.
emelie var nyslingad och snygg i håret.

supersöta gofisen Gustav.
varför hamnade inte mamma Lina på en bild med skärpa idag då?
kika in hos henne vettja!

som vet hur man busar.
eller vad tycks?

men astrid vad inte sämre hon haha.
ja inget kalas utan kras.

naturligtvis blev det även eftermiddagsfika också..
jag menar vad tror ni vi gör förutom att äta gotter?

ja denna bäbis har numera strl 62 också..
lite 56 och lite 62.
bvc igår visade på 5kg prick så ett snäpp upp på kurvan.


astrid låg bra till hon också på sin kontroll och följde sin kurva, pratade en 7ords mening och kunde påpeka att det var inget lamm utan en get eftersom den hade skägg...
japps bezzerwizzer redan..
jag var dock inte lika impad när hon sa att vi inte borstade hennes tänder och att hon bara fick pizza att äta..
what liksom? ho gillar ju inte ens pizza, skitungen haha

ja igår blev det inget bloggande för jag pysslade istället om ni nu undrar.

2 kommentarer:

Spanienfrugan sa...

Vad mysigt med en liten mamma och barn träff där hemma. Ser ut att ha gått vilt till ;)

Tänk att igår blev Alfred två månader då. Tiden går ju så fort...

Lina sa...

Haha underbara bilder och inte mig emot att jag inte fastnade på bild denna gången heller ;) bilden på Gustav va ju för härlig :) vi får ses efter smålandstrippen igen!!
Och du, små barn ljuger väl aaaldrig?! ;) Haha roliga Astrid!