onsdag, april 18, 2012

en award!



Jag har fått en award från Militärmamman och från Joho!!
Wow! Tack!!

Reglerna för nomineringen:

1. Tacka den som nominerat dig med en länk i ditt inlägg.

2. Svara på 4 givna frågor.

3. Nominera så många läsare/besökare du önskar.

4. Låt de du nominerar veta genom tex en kommentar, e-mail.


Frågorna och svaren:

1. Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sedan 2005.. jösses alltså!
Då startade jag här på blogger fast med denna adressen http://hyperballad-.blogspot.se/
Sedan blev det lite tekniska problem och när jag väl löst dem hade jag startat denna istället.

2. Vad var största anledningen till att du började blogga?
För att jag älskar att fotografera och skriva. Ja så enkelt är det hihihii
Dock skulle jag vilja ha en ny kamera (nikon1 gärna..) för nu är kameran i mobilen bättre än den digitala så därför blir det mest bloggande från mobilen vilket känns lite trist ibland...

3. Vilken typ av bloggar följer du?
Har följt de stora bloggarna som spiderchick, underbaraClara och onekligen från start typ men nu läser jag bara onekligen och att vara någons fru.
Annars är det ni som jag njuter av att följa. Ni som delar med er av er vardag, tankar och bilder såklart.

4. Nämn en sak du skulle vilja förbättra med din blogg?
Jag hade gärna haft en egen adress, vet dock ej vilken. Funderar ständigt på vad jag ska döpa om bloggen till.. annars byter jag header när jag behöver piffa till den. Dock har scrapblog lagts ner verkar det som så jag har en liiiten brytning här då allt jag skapat där inte går att komma åt!!!

Mina nomineringar:

Lina - vardagsliv med fina Lina och Gustavsson som Astrid länge kallade honom.
En fin vän irl som gör fantastiska tårtor. Kika in hos min fikaparter ;-) och titta på de underbara tårtorna, läs om Gustav och middagar och ja denna härliga vardag.

Tina - familjen Rosmer för att Tina är en fin människa som ger en så mycket värme!!
Läs om deras långa väg för att få sina älskade tvillingar!

Karin - Karins blogg om livet i linoleum heaven om smått som stort med två barn och smarta funderingar.
Läs hennes blogg om du vill se vackra bilder blandat med smarta tankar.

Carolina - acarolina för alla underbara recept och funderingar.
Titta in hos henne för snart kommer bebis nummer två!




Inga kommentarer: