söndag, mars 04, 2012

Musikutmaning Dag7.



Dag 7: En låt som är förknippad med ett starkt minne.
Jag tänker på denna låten för jag fick en CDspelar väldigt sent och den julen jag verkligen hade tryckt på att NU är det de enda jag önskar mig så öppnar jag en julklapp och hittar ett kasettband med Nirvanas Unplugged in New York.. Va fasen tänkte jag ingen CDspelar nu heller!!!
Jag försökte nog dölja min besvikelse och en CD med nirvana fick jag aldrig men en CDspelare fick jag. Flera andra skivor följde med i stereopaketet men denna låt gick varm på kasettbandet.
(Tänkte att jag tar ett lite udda minne istället för något förknippat med vårt bröllop, kärlek eller barnen.)



utmaningen hittar du här hos Liw.

1 kommentar:

Grynet sa...

sv: ja jag blev lite inspirerad av dig. ;)
ja superkul med teater. Lova älskar det så vi går så ofta vi kan. brukar ni gå på barnteater?