lördag, mars 31, 2012

en osjuk dag!

Kan man skriva så?

Jag vet att jag borde skrivit frisk men jaja. Astrid klädde ut sig och busade innan vi kom iväg till stan. Skorna fanns inte utan vi åkte till Väla och där fanns de! Vi handlade även ett par kalasskor och så hann vi med att fika. Jag vågade inte äta någon muffin utan drack en kaffe och tog en biscotti.

Sedan kan jag ju säga att Väla med en treåring to be är sådär. Holymoly alltså, jaga henne, förmana, skälla, hota ja vad gör man när hon ska leka kurragömma och gömmer sig?

Men jag vill verkligen slå ett slag för Välas amningsrum som var fräscha och även underhöll Astrid under tiden.


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

JoHo sa...

Haha, man verkligen SER energin i bilderna! Treåringar-to-be är ju härligt intensiva ;)

Och skorna... ah, vill OCKSÅ ha!!

Hoppas att ni är fortsatt friska/osjuka nu :)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Det var en bra rukbrik tyck jag! :)
Hoppas att ni får en finfin lördag!
Kram

sara med leo och august sa...

Vilka fina skor! Vart finns de? Gillar oxå välas amningsrum, var där för några helger sen.

Alfva sa...

Skönt att ni hittade skorna! Blev det 24?

Tess - Istla.se sa...

Det blev nya rosa skor =)