tisdag, mars 06, 2012

en morgonpromenad.

När jag lämnat Astrid på fsk gick jag en halvtimmes promenix till affären. Här i vårt område bor hur många som helst, här är pizzerior och videobutik men ingen affär.. hur kan det vara möjligt att det inte finns en mataffär här?

Men ja, en härlig promenad blev det förbi pålsjöskog där jag passade på att gå på toalett. Verkligen lyxigt att ha en fräsch toalett mitt i skogen.

Sedan lite bilder på hus i vårt område. Ja de bygger överallt här.


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Spanienfrugan sa...

Är det Mariapark du bor i? :)

Liw sa...

Har alla dina gravidkilon försvunnit? Ser så ut!

Vår verkar ju ni ha fått i alla fall, härligt!

Spanienfrugan sa...

SV: Ja, jag kan tänka mig att det lätt blir så med de där föräldrakurserna. Man är ju så olika som personer!

Vi har vänner som bor i Maria Park och dem trivs med jättebra. Det är ett mysigt område tycker jag. Men kan hålla med om att en närlivs hade behövts!