torsdag, mars 22, 2012

en lyxig lunch.

Efter att ha lämnat Astrid på förskolan så gick jag halv milen till stan. Solen försvann och ersattes av smått smått smått duggregn. Vad hände där egentligen?

Men men skönt med en promenad iaf! Mötte upp Emelie, Lina och Ann med barn för en tur på stan och sedan en lunch.

Väldigt trevligt även om man blir ruinerad. Förlåt men en lunch för 100kr? Då ska det vara tio kvalité men vi enades om att Waynes inte levererade..

Synd!

Men ja trevligt som tusan vart det och även aktionfyllt med ledsna barn, nerkissade kläder och stressamning.. haha men ja, det ser ju lugnt och stillsamt ut på bilderna hahahaa.

Men ni lattemammor, hur har ni råd och ro?


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Tina sa...

Haha! Nej finns det egentligen någon som har ro och råd att fika med sina små? Visst någon gång men finns verkligen lattemammorna på riktigt? Jag hade då aldrig ro att sitta ner på ett fik men så hade jag ju två små också. KRAM!

Lina sa...

Tack själv kära du! :) Även om det nästan aldrig blir så lugnt och rofyllt som man hoppas på så är det väldigt trevligt :) nästa fika hos dig? :) kram

Liw sa...

Själv har jag fikat på Waynes 1 gång och aldrig mer. Här i stan har de dessutom ingen rullstolsanpassad lokal så barnvagnar tar sig inte ens in. Än mindre handikappade och sådant får mig att se rött.

kram

Frida - Militärmamman sa...

Hahaha!! Ja, bilderna ser lugna och sköna ut. =) Trevligt, men dyrt att luncha på W! I den här stan har de den absolut bästa latten iaf. Lätt beroendeframkallande. =P