måndag, mars 05, 2012

en försvunnen frukost.

Min förra lur stängde inte av alarmet bara för att telefonen var avstängd. Men denna ringer inte om den inte är på.. bra att veta.

Så frukost hanns inte med, lämna leeeeedsen Astrid. Mmm nu började hon gråta redan hemma i hallen och jag var så nära på att ha henne kvar hemma. Men jag hämtar henne efter att hon sovit sin middag. Så det blir tidigt. Men ja förutom några skorpor och gårdagens plättar har jag en klump i magen. Hade hellre tagit all gas som Alfred verkar ha i sin. Min lilleprins vill bara bli buren här hemma så ja, tur solen skiner och ger energi tillsammans med kaffet!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Lina sa...

Usch stackare!! Låter inte alls kul det där :( hon har inte sagt varför hon e ledsen heller? Och stackars Alfred också, har du provat magdroppar? Hoppas eftermiddagen blir bättre för er alla! Vi får höras och planera in en fika snart! Kramar

Tina sa...

Skickar massor av kramar gumman!