måndag, mars 12, 2012

en dag på stan.

Att ge sig ner på stan med en bebis på 5 veckor och storasyster kanske kan göra en lite svettig när det ska åkas buss, ätas lunch och fixa lite ärenden. Men vi hade en underbar dag! Vi fixade alla måsten först, gick och åt lunch/fikade promenerade i solen och tittade på båtarna. Efter en dag på stan var Astrid trött så på bussen hem somnade hon...

Hade inte varit något problem om det nu inte vore för att vi skulle byta buss och hon sov i min famn. Det gick inte att väcka henne, jösses vad hon var trött.

Men tack snälla medresenärer som hjälpte mig av och på med Alfreds vagn.

Så det gick ju hur bra som helst. Härligt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Lina sa...

Ni ser ut att ha haft en mysig dag :) nu blev jag väldans sugen på en fika på stan :) skönt att du fick hjälp på bussarna, tur att folk inte bara ser sig själva ibland :) funderar på vad jag ska baka till på tors, cupcakes kanske?! ;) kram

Tina sa...

Hej gumman! Vad duktig du är som ger dig iväg med båda barnen ut på stan. Ni ser ut att ha haft det jättemysigt. Önskar dig en fin tisdag. KRAM!

melanie sa...

vilken härlig dag! men jag förstår att det var lite svettigt emellanåt:)

Stephanie sa...

Ser ut som en mysig dag!