onsdag, mars 07, 2012

en dag mitt i veckan.

Astrid fick nya nappar, sista saken av moshimoshikawaii napparna.. töntigt men ja, jag tycker de mönstret varit så fint så jag shoppade ett lager för länge sedan men nu vart det slut.

Sedan sov magknipskillen i sittern så jag hann få i mig en kaffe och klä mig medan Astrid denna morgon fick äta framför bolibompa.. ja jösses. Men huvudsaken var att vi hade en morgon i lugn och ro.

Vid lämning var det puss och kram och inga tårar förrän jag bytte två ord med hennes fröken. Då kom hon springandes och var superledsen.. come on nu.. måtte det vända.

Lillebror Andy kom förbi med frallor lagom till lunch. Vi snackade om nya tjejen. Eller jag frågade och han försökte svara haha

Alfred fick ett bad och Astrid hjälpte stolt till med en egen tvättlapp. Hennes docka skulle såklart bada efter Alfred.

För att vara onsdag slog vi på stort med fiskpinnar.. ja jösses.

Hoppas morgondagen blir bättre.

Snart sveriges mästerkock och sedan sängen?!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Karin sa...

Vi kalasade också fiskpinnar. Mmmm.

Tina sa...

Massor av kramar till dig hjärtat! <3

carolina - bakar bebis i magen & cookies i ugnen! sa...

Vad mysigt ni gjort det i babysittern (:!

Blev Sveriges Mästerkock här med=)

Josse sa...

Inget ont om fiskpinnar =) det är en av fiskrätterna jag längtar mest efter (om man nu kan kalla det rätt?) vi lagar ju aldrig fisk eftersom lilleman är allergisk. oj vad snöblask ni fick hos er igår, här kom det enstaka småflingor som bara försvann! lilleman och erik försvann snabbt som tusan när kräksjukan kom på besök hos mig häromdagen så idag har jag storsanering/tvätt/städ och vädringsdag, huset ska vara rent från golv till tak innan fredagskvällen är här =)! Ha en härlig helg!! Kramar