lördag, mars 10, 2012

en bajsgissning.

Alfred har i princip bott i bärsjalen idag, skönt för både han och mig då vi hunnit städa, städa och städa. Blev en paus hos pappa när det var skidor på tv och det passade bra för då kunde Astrid bygga torn och jag plocka undan på hennes rum.

Men när det sedan är sorterat och städat är det roligare än vanligt att leka där inne igen haha

Så hon bjöd in till fika på sitt café.

Hon och Mattias handlade jord i förmiddags så det blev en vända i trädgården och alla löv räfsades upp och blommor planterades om. Sedan ännu mera städning.

Känns så otroligt skönt att få städat undan ordentligt.

Nu ska jag hoppa i säng för snart vaknar nog den lille prinsen och vill ha mat.

Hoppas ni haft en härlig lördag!


Dagens tips är spelet Gissa bajset på bolibompawebben.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Lina sa...

Skönt att han trivs i bärsjalen så ni båda e nöjda :)
Härligt att få fint i trädgården, nu vill jag bara handla en massa blommor och plantera, men vet inte om det e förtidigt!? Ha en skön söndag!! Kramar

JoHo sa...

Håller med! Riktiga röjardagar är verkligen härliga, man mår så mycket bättre efteråt!

Hoppas att ni har en skön söndag!

Tina sa...

Hej gumman! Vad skönt att ni fick städat ordentligt. Ibland är det skönt att göra ett riktigt röj. Härligt att det funkar så bra med bärsjalen! Massor av kramar!

Frida - Militärmamman sa...

Skönt att få det undanröjt och städat, så mycket enklare att tänka och njuta då! =)
Bärsjalen verkar behändig och mysig. Vi har ju kört på babybjörn till Elise. Får se om jag testar bärsjal till Tilia...