torsdag, februari 09, 2012

en underbar man.

Jag skriver nog inte om min man sådär väldigt mycket mer än när vi hittar på utflykter tillsammans. Men bara så ni vet så är han inte så dum. Idag serverades jag potatissoppa från igårkväll med brödkrutonger som han gjorde innan han gick iväg och hämtade Astrid från förskolan. Sedan har han efter att han rensat rören till vasken (håret fick jag dock komma och rädda honom ifrån för det gör att han kräker hahahaa) städat upp i vaskskåpet så att Alfreds blöjor också fick plats. Ja ni som känner mig kan ju tänka er hur det såg ut innan och ja, en hel del saker fick flyttas till min låda i klädkammaren. Den har han också organiserat men det var länge sedan och ja, ni kan få se en annan dag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Spanienfrugan sa...

Hurra för bra män!

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Vilken underbar ordning! Och man. I love!!
Och Alfred. Gud så gulligt!

britta bloggar sa...

Toppen!

Liw sa...

Männen är bra! Hyllas bör dem ibland!