onsdag, februari 01, 2012

en tur till BB.

Efter att ha haft regelbundna värkar med 3-5 min mellanrum tänkte jag att 1- det ska göra ondare, 2- åker vi till BB så får vi bara åka hem igen. Och yes på båda. Har nu legat med ctg och haft oregelbundna värkar och känt mig besvärad över att jag tog upp barnmorskans tid. Men men ingen bebis än så väskan står i hallen igen och jag ska minsann göra en laddning scones till.

Hoppas ni har en härlig onsdag. Solen skiner och här blir det fika med min mamma som fick säga att hon inte kunde jobba för att hon skulle passa Astrid.. jajaa..


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Tina sa...

Men åh hjärtat! Jag undrade precis varför det inte hade kommit något inlägg ifrån dig idag. Tänkte att nu är det säkert på G men så var det bara falskt alarm! Hjärtat det måste vara så jobbigt för dig nu! Du har ju haft förvärkar så länge nu gumman! Tänker massor på dig ska du veta! Massor av kramar och STYRKA!

Liw sa...

Mne kom UT!

Nu får du dricka te så du kräks ( gjorde jag efter första munnen pga äckligt...)

kram

Annaochlivet sa...

Kämpa på, snart är du i mål:) Alltid jobbigt med väntan! Här kommer en styrkekram från mig:) Fin blogg du har!

Grynet sa...

Åh, surt!