tisdag, februari 28, 2012

en tillbaka blick på gårdagen.

Lämna en hysteriskt ledsen storasyster på fsk får ens hjärta att brista. Inte konstigt hon blir ledsen när jag tar lillebror och går. Påminn mig om varför jag lämnar henne där snälla..


Promenad till jobb för att hämta papper som fk ville ha, hem, slänga i mig lite yoggi, hämta Astrid, hem till härligaste Ann och killarna.

Det dracks kaffe, åts dopkaka och biscotties. Mums!

Barnen och vi lekte med tågbanan och försökte prata mellan varven hahaa

Fyra småbarn tar lite av ens uppmärksamhet, bara liiite hahahaa


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Melanie sa...

åh vilka sköna bilder, ser härligt ut och som en väldigt bra dag!

jobbigt som sagt att hon blir så lessen, men ja, det är klart när hon får vara där och ni går hem. kan tänka mig att det blir likadant med och för moa framöver...är hon lessen länge efteråt och går det bra resten av dagen som hon är där då? om det gör det så kan du ju ändå vara lugn, då är det ju bara själva avskedet som är jobbigt (även om det är jobbigt nog såklart...) och det är ju tur det!

Liw sa...

Vad ska du med en ny kamera till, dina bilder är ju kanon!

Du är vacker Jenny, men det vet du väl redan får jag hoppas!
kram