tisdag, februari 07, 2012

en stunds pyssel.

Hade kunnat handla om pysslet elr ja pusslet att få folk här att sova i sina sängar på natten men faktiskt inte.


Dagens pysseltips, lätt, kul och billigt men det förutsätter att ni har vattenfärger hemma. Och där är rådet att investera i de riktiga puckarna och inte i de där små utan pigment som finns i mataffären.

Ni har igen det!


Gör potatistryck! Det är iof bäst att göra detta när alla är pigga och glada men hej det gick ju som en dans iaf. Om man bortser från mitt totala psykbryt när min älskade snart trotsiga treåring FAKIST INTE skulle tvätta sina händer som då var fulla med färg..

Sedan grät och snorade jag, hon skrek och grät men händerna blev tvättade... Med våld och sedan blev vi en sorgsen blöt hög på toalettgolvet. Jösses alltså...


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Melanie sa...

kommer ihåg när man själv gjorde det där när man var liten:) ser fram emot sånt när Moa blir lite äldre:)

Tina sa...

Åh hjärtat! Du har massor av hormoner i kroppen just nu och Astrid har varit med om en STOR omställning nu när hon helt plötsligt ska dela er med en lillebror! Ni kommer nog tyvärr ha många såna här psykbryt framöver. Hm jag kan nog inte skylla på hormoner 4½ år efter förlossningen va? Jag blir ofta onödigt arg på mina barn :-( Man älskar dem så att det gör ont men de kan verkligen driva en till vansinne! Vilket fint namn lillebror ska få! Alfred och Astrid! Jättefint gumman! Massor av kramar!