fredag, februari 17, 2012

en ståplatta till bugaboon.

Yes, äntligen fick vi tag på en så nu känns det lite lättare att förbereda sig för måndags fsklämning och hämtning om den nu hinner komma vill säga. Annars blir det på tisdag..

Men håll tummarna!

Måste ge en stooor eloge till Beba i Malmö som gav kanon service.

Ringde och frågade om de hade någon i butiken för köra till Malmö för att sedan upptäcka att de varit slut var inget alternativ. Säljaren lovade att lägga undan en av de som han hade inne. Men efter tre minuter ringer han upp mig och säger att jag kan beställa den fraktfritt om jag vill så slipper jag köra hela vägen dit.

Det mina vänner, det är service.

Så igår kväll klickade jag hem en ståplatta till buggan för 880pix och inte ett öre mer.

Tusen tack för det!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Tina sa...

Ja det var en riktigt bra service det! Önskar er en mysig fredagskväll hjärtat! KRAM!

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Inte ett öre mer, ja det var ju bra det! De är lite dyra de där Bugga-grejerna, men så fantastiska!! Bra service med!
Härligt med fler sovmorgnar för dig. Kan ju behövas, såklart!
Mysigt med tur till alla djuren, synd med febern bara som gjorde Astrid lite djurrädd... Hoppas hon är bättre igen snart!'
Kommer gå kanon att lämna på måndag! Någon gång kommer ni väl fram iaf! =)