söndag, februari 19, 2012

en promenix.

Äntligen, äntligen, äntligen kom vi ut! Problemet har ju varit att vi letat ståplatta eftersom jag ville ha den här hemma till Astrid när vi bytte till liggdelen så att hon inte kände att här kommer lillebror och tar min vagn!

Men den där plattan kommer nog inte förrän på måndag men vi berättade att så fort den kommer ska vi gå och hämta paketet och sedan fick hon hjälpa till att byta del på vagnen så det verkar funka bra. Får väl se imorgon när vi ska till fsk dock.. håll tummarna!

Men vädret med solsken gjorde att vagnen var tvungen att invigas av Alfred. Han somnade på tre sekunder så jag antar att den fick godkänt.

Sedan blev det utelek på flera olika lekplatser som vi gick förbi. Som jag har längtat efter att komma ut allihop!


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

Liw sa...

Det är svårt att tro att det är samma land vi bor i....

kram

Militärmamman sa...

Åh vad härligt för er att få komma ut! Är ni snöfria med?! Så underbart!! Älskar färgen på er vagn. Och så har jag tänkt på det varje gång jag öppnar din blogg, men glömt att säga det... Men: Urläcker header (?) du fixat! Kram

Junitjej sa...

Så härligt med en promenix!

Annaochlivet sa...

Ååååh så avis jag blir på ditt snöfria land! ;) Ser ju ljuvligt ut! Skönt att ni fick komma ut och njuta lite! Kramis :)

Spanienfrugan sa...

Kul med lite utelek, blir säkert kanon med plattan till :)

Melanie sa...

vad skönt att komma ut en sväng! och vilken snygg vagn, jätteläckert topptyg! Förstår hur ni tänker ang hennes reaktion, hoppas det går bra idag när ni ska gå till förskolan och allt. Kram!