tisdag, februari 21, 2012

en orgie i semlor.

Min mamma tittade förbi efter jobb, vi fikade och hon hade ju givetvis med sig semlor. Mums!

Sedan kom pappa förbi och vad tror ni han hade med sig?

Yes, semlor.. så helt plötsligt hade vi 8 semlor till 3 personer.

Vi åt en var och sedan står här en i kylen till mannen. Resten fick mamma och pappa ta med sig hem för även om jag gillar elr ja, älskar att fika så finns det en gräns även för mig.. tro det elr ej.

Efter fikan blev det legobygge och det var superkul och Astrid var helnöjd.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh vad gott!

Underbart med nöjda ungar! Lego är ju faktiskt superkul :)

Ni verkar ha det så himla mysigt nu ed liten bebis och gosedagar!

Kram

Tina sa...

Hihi! Jag tycker inte om semlor men jag kan tänka mig att det räcker gott och väl med en semla! Hoppas ni får en lugn och mysig onsdag gumman! KRAM!