onsdag, februari 08, 2012

en nyfunnen vän.

Som jag skrev för ett tag sedan så är jag så glad över alla underbara människor jag träffat via bloggen.

På onsdagen satt jag och pysslade med finaste Tinas header medan jag väntade på att värkarna skulle tillta.. hon blev nöjd och jag är ju så nöjd när någon blir glad och jag får pyssla lite.

Idag kom detta i brevlådan från henne. Hormonell som man är så börjar man givetvis gråta.. blir så glad över alla underbara människor som finns runt omkring mig.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Tina sa...

Men gumman! Det var inte meningen att du skulle börja gråta! Det är JAG som ska TACKA DIG! Jag hoppas du tycker om teet (hur stavas det egentligen) det är mitt favoritte och jag dricker inget annat. Har fått Sara att börja dricka det oxå! Hoppas ni har en mysig dag! KRAM!

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Men så gulligt av er båda!
Älskar Newbie!! Jättefina kläder!