lördag, februari 18, 2012

en lördags eftermiddag.

Det blev smoothies till mellis, jag älskar smoothies! Det är gott, bra och Astrid är också ett stort fan.

Sedan åkte mannen och handlade och Astrid var inte sen med att hjälpa honom att fixa i köket när han kom hem igen. Det blev lövbiff till kvällsmat och jag var så hungrig så jag tänkte inte på att ta någon bild. Kan ni sen tänka er att Alfred sov under hela middagen!? Hallelujahmoment!

Nu är det amning på schemat medan mannen nattar storasyster. Sen blir det ostbricka, som jag har längtat!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Herregud, att sova sig genom hela middagen sådär! Grattis, för det känns ju som att det aldrig händer, kom jag ihåg. Så fort man satte sig så vaknade Elise, standard...
Middagen lät väldigt god iaf!
Krya på er!

Lina sa...

Mmm smoothies e ju så gått, får jag nog göra nån dag, det borde Gustav också kunna dricka? Och tycka om. Lyx att kunna äta helt ostört, slår ju aldrig fel annars att dom vaknar sådär lagom till maten står på bordet.
Ja visst e mina tallrikar fina, det e en av favoriterna :)

Annaochlivet sa...

Åh såå gott med smoothie! Vad har du i den? Lilla bebisen är ju så söt så man blir helt sjuk! Kram på dig :-)

Tina sa...

Hej hjärtat! Haha ja det kommer jag ihåg, så fort man skulle äta så vaknade båda barnen och man fick äta kall mat till slut. Hoppas ni får en mysig söndag gumman! KRAM!

Liw sa...

Ostbrickan var efterlängtad, även det första glaset rött ;-)

Vilket stort kök ni har, eller kanske snarare att det ger intrycket av en gigantisk lägenhet men så kanske är fallet?

kram

och du jättefin header!

Melanie sa...

vilken underbar dag!