onsdag, februari 22, 2012

en kaosig eftermiddag.

Jag och Alfred mös efter vårt besök, sedan kom Emma och Tuva så de följde med för att hämta Astrid på fsk. Tydligen hade hon varit ledsen idag igen, fasen vad det känns tungt.

Men ja, tjejerna hoppade studsmatta och busade. Sedan gick vi hit, gjorde smoothies och öppnade paketen de hade med sig. Sedan var Astrid på sådär kul humör, hon var ledsen och tjurig och när hon sedan säger att hon inte mår bra blir jag lite nervös. Några minuter senare kommer första spyan. Ja men whoopie dooooo..

Emma och Tuva cyklade hem igen och vi ringde hem mannen för jag var nära ett psykbryt.

Nu har vi en kräkandes tjej och jag vill varken att jag elr Alfred blir dåliga.. håll tummarna!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Tina sa...

Nej usch och FY!!! Stackars lilla Astrid! Jag hoppas verkligen att hon blir fort snart igen och att ni andra klarar er. Massor av kramar och STYRKA!

Spanienfrugan sa...

Urk! Hoppas ni övriga klarar er.

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Fyanamej!! Hoppas verkligen ni klarar er! Jag förstår att du var ett psykbryt. Skönt att han kunde komma hem. Krya på lilla Astrid!

JoHo sa...

Åh! kräksjuka is the worst :S Hoppas att det värsta är över nu!