söndag, februari 19, 2012

en godsak.

Min bror Andy hade med sig detta igår när han tittade inom.. och jösses vad Lindtchokladen var supergod!! Den andra var god men inte i samma klass som den andra. Så sugen på choklad?

Själv mår jag illa nu för jösses vilken dag i onyttigheter..

Började vid frukosten med polarbröd, ingen lunch, fika med semla och vetelängd, middag som mannen gjorde med världens godaste svampsås som jag åt på tok för mycket av.. var kött och potatis också men ja såsen var magisk. Och så choklad på detta.. inte så konstigt jag mår illa.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Melanie sa...

den från marabou är så god! älskar den verkligen och har en hemma som än så länge ligger oöppnad! hör och häpna:) dock inte länge till om jag känner mig själv rätt haha!