måndag, februari 13, 2012

en godkänd lillebror.




BVCtanten var här och likt jultomten stämplar ok i rumpan på dockorna så stämplade hon ok på Alfred. Ja nästan iaf. han vägde 3300gram och var väldans fin sa hon.

Sedan har vi handlat present jag och Astrid för imorgon fyller min mamma 50år! De ni, på alla hjärtansdag. Det är inte bara hennes födelsedag utan även min kusin J fyller år. Grattis!

Så vi slog in presenter jag och Astrid medan lillebror sov gott. Mmm han sover och sover vår lilla kille.

Och låt mig visa, SAMMA body eller hela klädesuppsättningen är densamma som imorse! Detta är ett hallelujah moment!

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

Jessica sa...

guuu vad fin han är! :)

Grattis, det är inte illa att fylla på alla hjärtans dag!



Hoppas ni haft en fin dag!

Liw sa...

Härligt med ok stämpel!

Shit vilken ung mamma du har, min är ju snart 60.
kram

Tina sa...

Klart han fick godkäntstämpel!! Så mycket fina kläder barnen har fått! Önskar dig en fin kväll hjärtat! KRAM!

Spanienfrugan sa...

Skönt att han gick igenom besiktningen ;)

Melanie sa...

skönt att han växer på och att allt såg bra ut! här gör man inte hembesök längre, besparingar...

Vilken bra dag att fylla år på! Min mamma fyller 50 i mitten på mars, då blir det familjemiddag och jag hoppas vi kan vara med. Svårt att planera nu när man inte vet hur det blir med allt och när bebisen ska komma.

Kram!