onsdag, februari 22, 2012

en frukostdejt.

Innan Sara skulle vara flitig med den där natten hann hon och Dixie titta in och säga hej. Vi pratade förlossning och ja, livet i allmänhet och allt annat man aldrig hinner annars när storasyrrorna är med och leker. Det blev varsin kopp kaffe/te och en frukt. Den körde hon vidare och jag slår på stort med nudlar till lunch innan Astrid nu snart ska hämtas. Ja ledsnare tjej än henne imorse får man leta efter.. hu det var inte långt ifrån att jag började gråta jag med.


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

JoHo sa...

åhnej, varför så ledsen!? det värker ju i mammahjärtat när de är ledsna de små. Hoppas att hon är glader nu på eftermiddagen!

Tina sa...

Mysigt att träffa Sara! Hoppas vi kan ses snart! Varför var hon ledsen? Usch det är så jobbigt att lämna ledsna barn! KRAM!

Liw sa...

Hoppas det ledsna hade gått över fort!

Inte lilla skillnaden på Dixie och Alfred :-)

kram

ellenojag sa...

Mysigt med morgonbesök!
men va jobbigt att Astrid var så ledsen, vet ju exakt hur det känns, storkram på dig

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Jag är så rädd för att Elise ska bli jätteledsen när jag lämnar henne på fsk och går därifrån med en annan... Men det behöver jag ju inte oroa mig för riktigt än. Ungen har ju inte ens kommit ut!!!