tisdag, februari 07, 2012

en finfin pyjamas.

Eller två finfina pyjamaser kom de hem med från Väla igår, synd bara att de var dubbelstorlek och på tokförstora..

Hmm får kanske tumla någon av de andra så de blir i strl 50... Haha

Jaja nu är de andra rena och torra iaf.

Men ett nytt lass med tvätt är i maskinen. Detta med snoppen alltså och så en massa bajs på det.

Ja jag ska inte blogga bajs men jag är lite i chock för vissa saker förtränger man..


Kvällsmaten, ja den smakade i princip bajs. Överkokt wok, hur nu det kunde gå till. Gick inte att äta upp men vad händer då?

Jo Astrid, hon äter som aldrig förr. Tokigt!


Nu ska jag slänga mig i soffan för mannen och Astrid är iväg och handlar och Alfred som lillebror ska heta sover gott här bredvid mig i soffan.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Lina sa...

Så det blev en Alfred till sist, fin fint :) får vi tänka om om vi får en pojke till haha ;)
Ja du det där med snoppar i kiss tar typ aldrig slut. Har en här som Alltid kissar när man tar bort blöjan, sen spelar det ingen roll hur länge man väntar. Dessutom gör han det bara när jag byter av nån konstig anledning, inte när Jonas gör det.
Försöker få ordning på min blogg men det går sådär, får nog komma hem till dig på en fika så du får hjälpa mig ;)
Kram!

Spanienfrugan sa...

Åh Alfred finns med bland mina namnförslag till Pyret. Det är fint tycker jag!

SV:Jag tyckte ändå att sockerlösningen gick okej att dricka (trots att jag inte fick citron). Den smakade som dåligt utspädd apelsinsaft ungefär. Hade faktiskt väntat mig värre...hade liksom föreställt mig att det var rena sockerlaget jag skulle balja ner.

Vi fick förresten precis de där söta pyjamaserna i julklapp till Pyret. De är som sagt väldigt stora dock!

Ellabellabus sa...

Å kan inte riktig släppa den där känslan med lite "ny bebis" hemma, mys!!!! ;) kram

Liw sa...

Och Mait äter som en fluga. Suck!

Han är för fin!

Synd att de växer så fort, han kommer vara så stor när vi ses i sommar :-)

kram