söndag, februari 05, 2012

en fin vän skickade paket.

Att komma hem från BB och mötas av ett paket som inte bara innehöll hallonbladste utan även en väldigt väldigt fin mössa var lyxigt. Dock tror jag att lillebror ville skona mig från teet och därför tittade ut två dagar före BF. Men det kanske behövs till nästa bebis om några hundra år..

Tusen tack fina Liw.

Tänk vad jag är glad jag har dig fina blogg som gjort att man lärt känna så många fina människor.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Men så gulligt av Liw att skicka present :) Och välkommen hem! Kan tänka att det är mys att komma hem nu och boa till det med lillebror :)
Kram

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Ja, visst är det underbart med bloggandet på det sättet! Roligt med paket, så gulligt!
Fast det där hallonbladsteeet ska visst hjälpa till efteråt med, så man blöder mindre och läker snabbare, har jag läst någonstans. Jag tycker faktiskt det är riktigt gott nu! Iaf med en liten chokladbit till! =)