onsdag, februari 01, 2012

en eftermiddag efter BB-bluffen.

Ringde hem mannen, ringde min mamma som fick skaffa en ersättare på jobbet eftersom jag var säker på att kämpa på förlossningen i detta nu. Men icke, istället sitter jag här och slökollar på tv.

Men ja innan jag testade ett nytt recept på lasagne som ni måste testa. Ska lägga upp det sen!

Men ja, innan dess hann vi fika och sedan hade vi målarstuga med vattenfärger. Älskar att måla och ja,min mamma och Astrid också. Då kan det inte bli bättre elr?


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 kommentarer:

kockajäveln sa...

Åh så typiskt!! Men de é super kul å måla med vattenfärg..helst med fingrarna :P

Frida - Gravid Militärmamman sa...

Typiskt! Speciellt när man ordnar och binder upp andra. Men vad gör det? Och att du tog upp Bm tid... Hallå! Det är hennes jobb!!
DSen fattar jag inte varför din kropp luras så! Väldigt irriterande!
Kämpa på! Kram

donken sa...

Vad händer nu egentligen? twitter fick inget svar och hejjeda mig så pigg jag blev plötsligt!
pöss!

Liw sa...

Har ju fått för mig att du ligger och föder nu, måste logga in på twitter :-)
kram

Tina sa...

Hej hjärtat! Hur mår du?? Du vet att jag tänker massor på dig! KRAM!!!!

Yohanna i Las Palmas sa...

Halloj och grattis i massor. Såg att ni fått en lite kille inne hos Sara Tilling.
Så underbart.
Ta hand om er och ha det så bra.

Hälsningar
Yohanna

ellenojag sa...

jAAAAAAAA!!!
Stort grattis till lillebror <3

Spanienfrugan sa...

Så trist med falskt alarm!