måndag, februari 20, 2012

en bra avslutning på dagen.

Vi pausade fikandet och gick för att hämta Astrid och sedan bort till dhls utlämningsställe för att hämta ståplattan till vagnen. Tror ni Astrid var glad när vi fick gå hem utan för att dagens paketleverans hade inte kommit.. hu...

Tur hon hade sitt "pataply" med sig trots solsken för det livade upp stämningen. Väl hemma mötte vi dhlbilen så det var bara att vända och hämta plattan, lyckan var gjord!!

Säga vad man vill om priset men när det tar tre sekunder att montera så är det nästan värt vad som helst.

Efter hämtningen var det dags för Linas hembakade minisemlor. Wow vilken dag!

Tack Emelie för frukostfrallorna och Lina för semlorna!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Lina sa...

Hihi söta Astrid :) det kommer bli en dröm att gå till dagis imorgon :)

Sv: Tack själv för allt! :) absolut!! Tackar aldrig nej till fikor =D
Ja gissa om jag blev sur när den va klar o jag smakade den, Jonas höll på att dö :) tur jag/vi gillar burkfärsen, nåt du säkert ratar haha ;)

Tina sa...

Hej hjärtat! Åh vilken tur att ni fick ståplattan till sist. Då blir det nog väldigt roligt att gå till dagis idag. Hoppas ni får en fin dag. KRAM!

Grynet sa...

SV: Haha du verkar inte vara i behov av någon diet, så fortsätt du att vara söt som socker ;) Kan ju erkänna att jag är grymt avis på semlan....

Hissen kommer förhoppningsvis igång på fredag, och som jag längtar! :)

Frida - Gravid Militärmamma sa...

Underbart att ni mötte bilen så ni kunde få er platta idag! Håller fullständigt med angående monteringstid kontra kostnad! Jämför det med det dyra (antar jag?) skötbordet som ni höll på med ett tag... =)