söndag, januari 22, 2012

en underbar söndagsmorgon.

Ja förutom att jag är sådär glad över att kanonkulan fortfarande sitter som en smäck så har det varit en härlig morgon.

Astrid och jag mös lääänge under täcket i soffan för när hon tyckte att det var morgon så var jag fortfarande väldans trött.

Sedan har hon lekt med lego, byggt koja och velat bjuda på fika i sitt café. Dock har jag suttit här stilla för det gör ont ont ont. Men ja inget nytt alltså.


Men dagens höjdpunkt är ju snön som dalar ner. Astrid måste få inviga sin pulka idag och ja, om jag inte kan ta mig ut med henne och mannen kommer det verkligen göra ont i hjärtat. Så jag laddar här lite till för jag vill ut jag också i detta fantastiska väder!!


Published with Blogger-droid v2.0.3

3 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Härligt med snön för Astrid skull ju :) Säg till Manen att han bör ej stänga av när Torkar armen är upp ska va nere typ vet ej bara stör mig på det väll hehe Kram

♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet sa...

Förstår att du tycker att det är jobbigt, men jag tycker att din kanonkula är jätte fin!! :) Men jag håller ändå tummarna för att liten vill komma ut snart ...
Kram

Melanie sa...

vad skönt med morgonmys!
och vilken härlig tröja du har:) jättesnygg!

Snart är också kulan ett minne blott, även fast det inte känns så just nu. Men snaaaart så ;-)