fredag, januari 20, 2012

en mysig fika.

Efter att ha tackat nej till fikan igår och bara legat på soffan så tänkte jag att idag kan jag ge mig ut på lite äventyr. Sådär bra känns det nu när jag har svinont och knappt kan röra mig. Men trevligt sällskap och god fika fick vi för det.

Astrid och Salma släpade ner i princip varenda pinal från hennes rum ner till vardagsrummet, de lekte picknick, inte nudda golv, med dockorna och att de skulle cykla till affären. Sedan var vi så stressade till bussen att C blev ståendes med ett kaos. Herregud förlåt! Det var verkligen leksaker överallt!


Som vanligt så var fikan fantastisk, hembakade semlor och väldigt gott kaffe. Tusen tack!

Idag hann jag bara fotografera ett av alla fina stileben som finns hemma hos C, vet inte riktigt vart tiden tog vägen.


Tack för en härlig eftermiddag!


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer: