tisdag, januari 31, 2012

en evighet..



Ja någon januaribebis blir det inte, utan nu kommer det ytterligare en som har födelsedag i februari. I vår familj har nästan hälften födelsedag i februari, galet men sant.
Okej en liten överdrift men 1/3 av alla fyller nästan år i februari. Men då kanske det blir en liten Ansgar?! För det är ju han som har namnsdag den 4 februari som vi har fått som BFdag.
Även om jag velar med namnet men ja, det är mannens favoritnamn.
Eller så kommer det en tjej och så får vi vända helt.
Det är så spännande denna väntan, det jobbiga är bara att ha ont och inte kunna röra sig som man vill och brukar. Annars hade jag gärna varit gravid länge. Så tro inget annat, men jag vill ha tillbaka min kropp och min rörlighet.
Men men snart så, snart har vi en liten plutt till.
Bjuder på en bild från sommaren 2009 när Astrid var tre månader och sovgott i sin vagn.

3 kommentarer:

Felicia sa...

Men ph snart ju, och lite halvjobbigt med alla födelsedagar samtidigt, ahha samma för oss i släkten alla fyller år i decmeber januari, och sen i juli augisti, hahah!

PUSS

Spanienfrugan sa...

Åh, inte långt kvar för er nu!
Ansgar är väl lite coolt? Passar ju bra ihop med Astrid också :)

Josse sa...

ansgar är ett coolt namn! lille astrid har samma söta body som lilleman hade som nyfödd =) jag har nästan ett exakt likadant kort där han ligger utslagen i vagnen, det var ju värmebölja sommaren 2009! KRAM