måndag, januari 23, 2012

en bra dag.

Hade en tid hos barnmorskan, jag som var övertygad om att denna tiden inte skulle bli av haha

Mmm tji fick jag.

Hon är underbar min BM och det känns väldigt bra, allt såg fint ut och hon sa vila vila vila.

Jag fick skjuts dit av lillebror Mattis, supersnällt! Sedan följde han med och hämtade Astrid så de lekte och jag kunde andas ut. Lyx!

Som tack stekte jag lite pannkakor till den hungriga stackaren och då ville även Astrid ha. Mattis han äter dem med socker och det tyckte inte Astrid var fel om man säger så.

Nu ska fisen isäng och kanske har hon hunnit somna så att jag kan se Halv åtta hos mig som börjar ikväll... Hoppas!


Published with Blogger-droid v2.0.3

4 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Det var så lite så :) Så trevligt att träffas inte gjort det på ca 22 Dagar :O Kramis Ps Ny dejt nästa gång Syrran när du har ny tid ;)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Kanske dumt att blogga om småbebisar nu när du bara går och väntar ;) hihi
Kram

Josse sa...

det är så spännande at följa blogg och FB om den kommande familjemedlemmen. jag håller tummarna för att det sker något snart för jag vet att det är GANSKA drygt och tungt sista tiden =) Kram

Militärmamman sa...

Trevligt med skön BM och en härlig barnkär brorsa!
Ja, vila... Enkelt! =)