måndag, januari 23, 2012

en bild på mitt väskinnehåll (utmaning 13)

Dagens utmaning är en favorit.

Ja när jag kommer in till er, jag gillar verkligen att se vad folk har i sina väskor. Så även om ni inte hakat på utmaningen kan ni väl köra denna?


Vad har du i din väska?


Som ni kan se har jag en liten väska just för att inte bära med mig en massa tjafs.

Men jag hittade ett kvitto och danska pengar nere på botten.. annars läppglans, handkräm, handsprit, pass, busskort, mobilficka, plånbok, kalender, penna, nycklar och ja min favorit 8hour creme..

Slängde även in en bild på väskan jag anv mest.. för vem gillar inte Paul Franks Julius?


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 kommentarer:

Militärmamman sa...

Sjukt snygg väska!!
Och bilden i förra inlägget är fantastisk! Luktar sommar...
SV:Hehe, jag ska fortsätta jobba några veckor till men vill ha allt nödvändigt klart denna vecka OM jag plötsligt skulle bli sjuk mest... Och blir jag inte det så har jag massor av saker att göra, men inte nåt livsviktigt direkt. Mer nice to have, så att säga! =)
Åh, tack för komplimangen om korten på maten! Det är min nya kamera vet du! Innan tog jag med ”vanlig” kamera eller mobilen och det såg aldrig gott ut, mer grått och osmakligt… Jag försöker lära mig att använda den nya kameran så smått. Kul att jag lyckats på nån bild! =)

Ellabellabus sa...

Å Elisabeth Arden 8 houerkräm finns in min väska också! Får nog haka på den här utmaningen, kul! :)