fredag, januari 27, 2012

en bättre dag?



Igår var verkligen inte min dag, den började med att jag tappade en parfym i badrumsgolvet.
Ni kan ju själv gissa hur hel den var när man har ett helkaklat badrum...
Men det luktade ju onekligen gott därinne sen resten av dagen.


Efter detta tänkte jag göra lite egen musli eftersom det var länge sedan.
Den brukar vara i ugnen i ca 15min men jag tänkte att just in case så sätter jag klockan på 10min. Väldigt väldigt kul kan jag säga när jag efter 10min öppnar ugnslucka och har bränt allt sammans.


Så efter det blev det inte mycket gjort.


Idag tänker jag inte heller ge mig på något större uppdrag utan det gäller att se hur länge värkarna är regelbundna, men de slutar väl så fort jag postat detta inlägg...
Hade inte förvånat mig kan jag ju säga.

Men ni kan ju alltid hålla en tumme för under kan ju ske..

Nu ska jag ta en chokladbit och tajma lite här.

2 kommentarer:

f sa...

Så drygt avslut på den här graviditeten för dig! Du har mått ganska toppen tills nu på slutet iaf, om jag inte missminner mig? SNART är det över. SNART! Och så lär du väl inte känna någon smärta under själva FL för du har redan så ont nu. =)
Hoppas!
Väldigt trist med müslin! Man kan ju bli trött för mindre!

f sa...

"f" är alltså jag, Militärmamman... Sorry!