söndag, september 06, 2009

välkommen till camp tvätt


















ja jag vet, jag borde sova för länge sedan..
jag ska bara...
hmm

jag lovade ju att posta bilderna på hur det ser ut nu... o ja vad säger man?
tvätten tar över. det är så otroligt skönt med en tvättmaskin men detta resulterar ju i att det alltid är tvätt framme... några tips??
se det som en utmaning, bästa tipset vinner - äran...

sedan har biblioteksdelen blivit, tvätt o förvaring för möbler som inte längre får plats någon annan stans..
åh jag blir så trött bara av att se det. men ja det är tur att man inte är där inne så väldans ofta...
nu - sängen


ps, här i glaset kan ni se min present som kom i ett kuvert från tyskland. en värmeljushållare. fiffigt va!

2 kommentarer:

sven_stick sa...

va =S ska jag fixa gmail till mattias?

sen det enda pisk det blir är när jag vinner över honom =P

Anonym sa...

m det var en smart pryl.