måndag, september 21, 2009

o på den tolfte dagen...


kom det inte heller något bajs.
ja ursäkta att jag bloggar om bajs men nu är det ju akutläge.
astrid skriker o jag o m önskar att vi vore döva. tycker ju även synd om henne givetvis, inte kul att bara gallskrika för att det inte händer något i de nedre regionerna..
så ja detta var mitt andra inlägg om ämnet bajs, känner mig enormt kreativ...

annars har jag idag fått äta nybakade kolakakor hos emma medan astrid o tuva legat o tittat på varandra på en filt på golvet.
har tagit en massa bilder men jag orkar inte plugga in kameran, nu ska här ätas köttfärsfylld paprika som har stått på eftervärme i ugnen i evigheter o sedan ska jag sova för man blir slut av skrik.

3 kommentarer:

sven_stick sa...

kan du inte köpa typ laxermedel fast för barn typ nån pure eller nått?

Kroonhjelms sa...

stackars astrid!! hoppas hon löser b.situationen idag! strax ska vi till bvc och kolla nils. jag håller med- skrik gör en GALEN!

hannapj sa...

så vad det med min son när han var mindre, då provade vi mag-massage. Och det funkade faktiskt!! Vi gjorde det på skötbordet och lät honom sedan ligga där ett tag (inte själv så klart) och poff!!! Lycka till!! Hoppas det löser sig!