torsdag, september 10, 2009

kära idol



ja säga vad man vill om idol, men i love it.
jag vet att det är hemskt att sitta o titta o skratta åt alla som inte kan sjunga men som tyvärr tror att de kan, men jag kan inte låta bli.
jag tror också att majoriteten av folk tittar på det men att alla inte vågar erkänna det. för det är nämligen lite skamligt att man gillar denna typ av förnedringsTV. när de sen har sina finalister o alla kan sjunga, förhoppningsvis...
så är det lite mer okej.
men jag vet att ni gillar det trots att ni säger usch å fy.
förutom du då marie, am i right?

så missa för allt i världen inte idol 2009

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Jag har slötittat på idol när jag inte haft nåt att göra, men jag missade detta, såååå bra att du hade det här nu!!

sven_stick sa...

äpple haha fan va skumt =P

Anonym sa...

jo tänker jag. missa idol alltså. ååå vad jag längtar efter den dagen när tv består av endast svt som bara visar bra program! vetenskap, historia, nyheter, filmer. inte alla dessa tävlings - och förnedrings program. Jag undrar varför vi betalar får sån skit... folkfördummande...

Anonym sa...

det var min kommentar/marie