fredag, september 25, 2009

hostigt i höstvädret

längtar efter lunchmys på lillaro. hittade denna bilden på datorn nämligen o det var inte helt fy skam!

det börjar äntligen bli sånt mysigt höstväder så att man kan slänga på sig en extra kofta o gå ut o sparka i löven.
synd bara då att man har tappat bort sin kofta!
BAJS säger jag!
har säkert lagt den på vagnen o haft bråttom o så har den trillat av.
lagom kul, men om någon ser en brun omlottkofta i 100% ull med en snygg stor säkerhetsnål så är den min begrips?
ja ni kan få fika eller kaffe eller kanske hittelön för besväret givetvis!
inhandlad på RÅH o fin som snus!
jag saknar min kofta.

men jag hoppas en någon hemlös fattig stackare då har hittat den o kan hålla sig varm i vinter.


annars går dagen i trötthetens tecken, m o skruttan har fortfarande hosta men jag mår prima - nästan haha
snart ska vi en sväng till laröd för att förbereda dukningen inför morgondagen. det känns skönt att ha allt klart då kan jag tänka mig.

men nu - en kopp kaffe o sedan ska jag ta tag i allt stök här hemma...
hör dock astrid sådär nöjd ifrån sovrummet... kanske får underhålla henne lite först.

2 kommentarer:

Lindah sa...

Åhh det där såg hur gott och mysigt ut som helst

sven_stick sa...

varför skicka du det mms?