onsdag, september 23, 2009

förkylt...


dagen fortsätter att gå i förkylningens tecken, hu alltså. lillfisen hon hostar o snörvlar ikapp med m. jag har (ta i trä) dock ingen hosta utan bara litervis med snor. kul kul...

jag surfade på tradera o hittade bröllopsklänningen med det svarta bandet. letade då upp designern som heter manuel mota o han hade gjort fler fina klänningar. men de kostar ju en förmögenhet så någon som kan sy? haha
min favvis är nog den första av dem...
tror jag...

hmm de är så fina alla tre...

det ska ju absolut inte vara något marrängigt o inte heller en massa pärlor o volander o tjafs så dessa var perfekta!
eller vad tycks??

6 kommentarer:

Lindah sa...

FINA

Anonym sa...

snygga men man måste ju väga typ 32kg om de ska sitta bra...
/ Annika

phetra sa...

skitsnygga, älskar den andra! betal någon för att sy upp en åt dig, tjänar massor på det ju.

Anette sa...

Den första är ljuvlig!

Hanna sa...

Jättefina klänningar.

Anonym sa...

håller med annika -
och är också lite osäker på om detta verkligen är din stil...
kan inte du och jag sätta oss ner en dag och diskutera detta...

(marie)