tisdag, september 08, 2009

en dag med bönan o en tripp till laröd

idag har jag o skruttan hängt med bönan o lilleman.
mycket amning, prat, promenad, glasspaus, frisk havsluft o ungdoms minnen från dag o natt hanns med.
det blåste en hel del o solen sken, hade inte förväntat mig värme o solsken så jag lämnade parasollen till vagnen hemma - smart...
hade jag på mig mina nya fina stövlar o ullstrumpor - smart...
glömde tuttvärmarna hemma - smart... när det blåser... ikke!

här ser ni bilder på det tillfälliga sol o vindskyddet när skruttan sov en liten stund, på havet naturligtvis o god strawberry cheesecake glass :)

efter dejten med bönan tänkte jag att jag skulle gå ut till laröd men det tyckte inte astrid. så det var bara att traska en liten bit o sedan ringa efter lillebror om snällt kom o hämtade upp oss på vägen. vågar jag skriva att han körde hem om oss o fiskade upp babyskyddet...
snacka om hjälte!
sedan blev det äppelpaj i laröd hos mina föräldrar, min mamma hade även i en torkadfrukt o nötblandning i pajen - höjdare!

2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

din lillebror verkar fantastisk =), de är så bra bröder! jag har 3 och jag tror de skulle göra vad som helst för mig OCH jag för dem givetvis haha. KRAMAR

Daniel sa...

Nästa gång kommer jag med å slafsar glass!