tisdag, september 08, 2009

brio goes hello kitty!

jag måste ju säga att jag älskar hello kitty!
här hemma har skruttan en stooor hello kitty kudde i sin säng som jag fick för några år sedan av min lillebror. jag har även en liten radio som jag fick av bästaste cajsa, lite små figurer, pennor o strumpor (både till mig o till astrid givetvis...) o även hårsnoddar, hårspännen o en tröja..
ja jag har ju gillat henne ända sedan jag var liten. jag kommer ihåg när emma o jag lekte med varsin kittydocka med tillhörande badkar.

så för att komma till saken...
gissa om jag blev glad o om hjärtat tog ett extra skutt när jag såg att brio börjat samarbeta med sanrio o gjort en hello kittyserie.
så nu vet ni vad astrid önskar sig framöver *host host*
speciellt om ni frågar m som uppskattar kitty lika mycket som jag... eller inte... haha

6 kommentarer:

sven_stick sa...

hello kitty rox men dock har blivit lite too mutch nu dom senaste åren var roligare då det var udda och only japan typ.

Anonym sa...

fina saker!!

Anonym sa...

ditt andra hjärta (dvs jag) tog också ett rejält skutt... och det var inte av lycka... den som köper något av det här slaget till astrid... den köper inte mycket mer sen... om ni förstår vad jag menar...

jenny sa...

sällan du är negativ marie *gruff*
nu är det så att det är absolut inget fel på hello kitty, astrid har inte så mkt tjejiga saker direkt så lite kitty hade inte skadat så det e så :)

Anonym sa...

ja alltså jag sa bara fina saker. inget annat. måste jag börja skriva mitt namn numera?? /marie
som aldrig skulle kalla sig själv ditt andra hjärta.... och inte är negativ om söta saker.

Anonym sa...

jag köpte nästan ett glassmycke hello kitty till astrid på festivalen. negativt av mig va /marie