måndag, augusti 31, 2009

måndag hela veckan














idag har jag o astrid varit på nya äventyr.
vi mötte erika & alexander på stan. vi gick runt ett tag så att de små kunde sova gott i sina vagnar. efter lite knorrande kom vi fram till att Café Krook kunde vara en bra ide, för där skulle jag möta emelie.

dagens bästa: astrid höll i sin snutte ko o alexander blev nyfiken. han tog tag i andra änden på snutten. han drog o hon drog. efter lite dragandes fram o tillbaka gav astrid ifrån sig ett skrik.
det gäller att försvara sina saker haha

sedan kom emelie o vi som inte setts på typ ett halvår hade mkt att ta igen!!
astrid fick ett paket som innehöll finaste tröjan från polarn o. pyret.
gissa om hon kommer vara höstfin sen!

idag var det även premiär för äppeljackan som ni kan se på bilden.
först är det kosnutten, äppeljackan o sedan finaste tunikan.

nu hör jag hur någon nog vill ha lite mat...
skulle jag gissa på...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefin hösttröja!
jag har svidat om huset i höstdukar idag också! visst känns det att nu är den här, hösten....

kul att astrid höll snutte!

m family goes västerut sa...

BVilken jättefin jacka! Här finns inget liknande. Jo, online, men inte i affärerna. Allt är knallrosa med prinsessor på...