onsdag, augusti 19, 2009

barnprylarna tar över!

ja så här såg det ut innan astrid kom, ska visa er en efter bild när jag får laddat ur kameran...
men nuförtiden känns det som att jag o min lilla familj lever i den där reklam filmen (försökte hitta den på nätet men kom inte ihåg vilket företag som gjort den...) där ett par plötsligt vaknar av att hela deras lägenhet blir invaderad av barnleksaker.
vet ni vilken jag menar?
kan ni inte säga var jag kan hitta den!?
i love it eftersom nu har vi det så, sparkar man inte i tån i babygymmet så snubblar man över bilbarnstolen eller halkar på en filt...
o nu har vi ändå inte sååå mycket saker som det troligtvis kommer att bli när hon förstår att det finns annat kul än att titta på mamma o pappa...

ja jag säger då det, lägg dags? JA!

2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

Jag gillar verkligen med att läsa me sen sockergrynet kom ut har det inte blivit en enda... Detta får ändras på i höst =)! Jag vet, prylar och för att inte tala om hemma hos oss, fuktiga nedkräkta handdukar ÖVERALLT som luktar blää. Man kan bli galen för mindre haha Kram på er!

Pernilla sa...

Så mysigt (trots sömnlösa nätter, förbannad unge och skrik-Lisan ni har)ni verkar ha i er lilla familj! Blir lite avis ändå...
Visst var morfars pelagoner STORA ;) Du kan få hänga på på studieresa dit nån gång om du vill:) Haha
Har du sett vår lilla nykomling?? Kolla bloggen:)
Kram på dig!