söndag, juli 26, 2009

nytt

min kära bror har börjat att blogga, tjohoo vad kul tycker jag.
här bloggar han om tv-spel o sin vardag.
har suttit idag o fixat med hans header, bara tillfälligt tills vi åker tillbaka till skåne o kan göra det tillsammans så att han har lite mer att säga till om hihi

annars har vi haft sovmorgon idag - skruttan vaknade halv fem - otroligt skönt att sova i 4½ i sträck! lyxigt värre.
annars är jag mest hocked på farmville - en application till facebook.
testa vettja (ja varsegod MARIE, testa vettja hihi)

nu blir det snart kantareller till maten igen för m o kalle har varit ute o plockat två påsar nästan fulla!!!

2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

gott i gott gott med svamp Mmm det finns massor även här på ön. designen blev jättesnygg, du är bra mkt hajare på det än mig! isst är man glad för de få timmar sömn man får haha... tusan vad trött ma är konstant! kramar

Anonym sa...

NÄÄÄÄÄ har jag ju sagt.
men du kan gärna ge mig kantareller!