måndag, juli 27, 2009

jobbig natt men bra film!

idag skulle vi egentligen åka till karlskrona men när man inte sovit så är man inte så pepp...
så idag blir det en slappe dag med skrikbebisen.
kanske är hon ledsen för att jag åt typ ett kilo långasjötomater igår?
hon fick kanske en tomatchock o ont i magen av det?
ja ingen aning men sovit har hon inte gjort o inte jag o inte m heller.

så imorgon blir det nog karlskrona om vi får sova lite o vädret inte är alltför tråkigt...

men innan hon bestämde sig för att vara vaken hela natten såg vi cinderella man med russell crowe o renée zellweger - vilken film. jag grät o snörvlade o ja, jag tycker verkligen att alla ska se denna!
det var en väldigt väldigt bra film, tyckte både jag o m.

5 kommentarer:

sven_stick sa...

Verkar ganska tråkig om du frågar mig.

Då är det bättre att göra som jag och jonna gjorde se Spiderman 2.1 på bluray.

sven_stick sa...

följer ju din blogg
men du har 2st en med bara 1 länk i och sen den riktiga. lönt att ha den med endast 1 länk i eller

Anonym sa...

Hejsan!
Vilken fin sida du har. Kommer inte ihåg hur jag hittade dig men kikar in här ibland. Ville bara fråga dig om du vet var ifrån den fina babuschkadockan du fick i present kommer ifrån? Tycker den va så himla fin!! /Malin

jenny sa...

vad kul att du gillar min blogg malin!
babuschkadockan jag fick är ca 3cm hög o sitter på ett halsband. är inhandlat på lyxxa!
http://www.lyxxa.net/

Anonym sa...

det är en bra film!
vad är speciellt med långasjötomater?