onsdag, juli 29, 2009

härliga karlskrona!

åh vad härligt det var att komma till en stad, se lite folk o känna luften från havet.
det ni, (kära helsingborgare iaf) är man visst bortskämd med utan att tänka på det.
det är underbart att komma upp i skogen o andas den friska luften här men efter ett tag så behöver man helt klart en dos av saltvattensluft hihi
bilderna kommer sen, de få vi tog..
fick tipset av erica att besöka nya skafferiet, o wow vilken affär/lunchställe. köpte med en sallad som intogs vid havet.
åh jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag älskar havet. verkligen. trots att jag är en badkruka haha
sedan blir det glass på glassiären kan säga att kön skojjade man inte bort men det var de värt! en kula motsvarade 3 vanliga kulor...
jag tog en glassiärenspecial - en kula glass (el 2 el 3 om man orkar) o sedan mjukglass på det. wow. det blev ingen kvällsmat kan jag säga.

men nu ska jag ut o hänga tvätt o sen fotografera vår tomt efter att m tillbringat det mesta av semestern med att röja upp där. den är så fin nu!

2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

härligt att ni hade det bra =) ja glassiären är kanon! Kramar

sven_stick sa...

vill oxå ha mega glass =(