onsdag, juli 22, 2009

älskade blåbär -del 2 - ♥

här kommer lite sommarbilder från småland.
nu ska jag ge blåbären ett nytt försök för när mina föräldrar o min ena bror var här i helgen (underbart mysigt var det fast helgen bara försvann!) hade de med sig en massa saker bla en allt om mat där det var ett recept på blåbärspaj m lime.
de hade med två amningströjor från PoP. till mig,
en body med kor på o röda matchande byxor till också det från PoP.
m fick en prenumeration på allt om mat som sommarpresent. så här blir vi bortskämda.

jag återkommer med info om pajen!














2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

Åhh så fina bilder! Vad härligt att ni har det gott. Idag hade jag hoppats på solsken och få lite solbränna men solen vill inte riktigt titta fram tyvärr.. Massa Kramar

Anonym sa...

Shit, så söt vovve.
Funderar på att skaffa en till nu när vi ska flytta. :)
Kram Annika