söndag, juni 28, 2009

sommarrapport från buggehult

lånar ms mammas dator nu när vi är uppe i skogen o se vilken härlig bild jag hittade! dessa sju valpar springer runt fötterna på en o är så fantastiskt söta!någon som är sugen på en liten valp? det finns två kvar som är till salu så hojjta till!

när skruttan inte vill ha mat passar jag på att få lite sol, sticka på en omlottkofta o bara njuter av att vara.

såg att det var en vecka sedan mitt förra inlägg - ursäkta men med en liten bebis så hinner man inte alltid med... man tror inte att simpla saker kan ta sådan tid men det kan det, tro mig.

bara att komma i tid till t ex bvc är en utmaning. att få kissa i lugn o ro är en utmaning o framför allt att äta i lugn o ro existerar inte. men nu har hon ätit klart för stunden o jag ska kissa o få lite solsken hihi

2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

hehe ja det är helt klart svårt att förstå innan man får barn hur oerhört mkt tid de stjäler =) Kramar

Anonym sa...

stickar du en omlottkofta??? ajajajdå!