måndag, juni 01, 2009

något märklig sovställning

ja ni får ursäkta min supersnyggaotroligtmodernapyjamas men den är skön o perfekt att såsa runt i på helgen - i love it!
men jag skulle bara visa hur man kan välja att sova, eftersom skruttan inte vill somna om jag eller m inte är nära så brukar det sluta med att hon somnar på någons mage, sedan bökar hon runt lite o nu blev resultatet såhär...
hon är underbar mest hela tiden men fråga oss inatt igen så får ni kanske ett annat svar hihi

såg nu att det ser ut som om hon bara har ett ben vår lilla tjej, men hon har två så no worries, det andra har hon under sig!

4 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

haha ja hon har verkligen stil lilla astrid!! vad härligt att ni mår bra och att läget är under kontroll. mors dag- det måste nästan ändå kännas lite overkligt att bli firad =)?? så mysigt han hade fixat med paj, blommor och present, jag då får vänta tills nästa år. annars är allt bara bra, jobbar ju fortfarande så energin är slut efter jobbet och jag orkar inte sitta lika mycket vid datorn utan det blir mest solstolen eller sängen på eftermiddagarna. massa kramar till er!!

Anonym sa...

mycket bra. påminner om moc. det är såna här bilder vi vill se!
vad skulle det vara för fel på pyjamasen?

Carolina sa...

Jag har nu 3 tävlingar pågående i bloggen, vill du vinna presentkort, en ekologisk body eller kalasprylar? Kika in och tävla gärna! Ha en bra kväll. Carolina

Tess [Stylish-B.se] sa...

Vilken härlig pose hon fått där =) Sådan body hade jag när jag var liten =)